?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 8:38
کد خبر : 27022

این لیستی فوق العاده از ۱۵ بانوی زیبای جهان است!+تصاویر و معرفی

این لیستی فوق العاده از ۱۵ بانوی زیبای جهان است!+تصاویر و معرفی

انتخاب زیباترین زنان جهان همیشه جذاب و پر طرفدار بوده است

زیبایی ذهنی است. برخی از افراد برای ویژگی های صورت و بدن افراد ارزش قائل هستند، در حالی که برخی دیگر به سادگی و اندازه قلب فرد اهمیت می دهند.

 مهم نیست، همه ما قدر چیزهای زیبا و و خلاقیت  خدا را می دانیم. 

چه کسی دوست ندارد به یک منظره زیبا که مدام از آنجا می گذرد نگاه کند؟ 

به هر حال زیبایی در چشم بیننده است. من مطمئن هستم که همه کسانی که این مطلب  را می خوانند با من موافق هستند! بنابراین، آیا می خواهید تصاویری  زیبا به چشمان خود هدیه بدهید و برخی از آثار واقعاً باشکوه خداوند متعال را تحسین کنید؟

این لیست فوق العاده از ۱۵ بانوی زیبای جهان است!

زیبایی همیشه در هر شکلی توسط همه مورد تحسین قرار می گیرد. و وقتی از زیباترین زنان جهان صحبت می‌کنیم، مطمئناً حتی تمام زنانی که این مطلب را می‌خوانند، باید در چشمانشان باشند تا چهره‌های زیبا را بررسی کنند، اینطور نیست؟ بنابراین، مطمئن شوید که امروز مراقب خود هستید و چشمان خود را با زیبایی های زندگی  نوازش می کنید زیرا این زنان با ویژگی های زیبای خود شما را دیوانه می کنند!

۱۵. نینا دوبرو

نینا دوبرو
از طریق vanityfair.it

نینا دوبرو بازیگر بلغاری است که برای بازی در نقش النا گیلبرت در فیلم خاطرات خون آشام شناخته می شود. او در ۹ ژانویه ۱۹۸۹ در صوفیه، بلغارستان به دنیا آمد. او یک برادر و یک خواهر دارد.

دوبرو در سه سالگی به همراه خانواده اش به کانادا نقل مکان کرد و پس از انتخاب نقش کوزت در فیلم Les Misérables در مدرسه The Acting Up Stage که بیشتر دوران کودکی خود را در آنجا گذراند، در شش سالگی بازیگری را آغاز کرد. اولین حضور او در فیلم بلند در سن ۱۲ سالگی در سال ۲۰۰۶ در فیلم زنده بمانید در کنار جان فاستر و شانین سوسامون بود.

نینا در ۱۶ مارس ۲۰۱۸ در یک مراسم  خصوصی در خانه خود، در  حضور  دوستان نزدیک و اعضای خانواده، با فیلمبردار ایان ساندر، تنها چند ماه پس از شروع  دوستی اشان ازدواج کرد.

۱۴. امانوئل کریکی

امانوئل کریکی
از طریق thewallpapers.org

امانوئل کریکی بازیگر، خواننده و مدل کانادایی است. مجله Grazia که با نام Emmanuelle Josée D’Alessandro در مونترال، کبک، از پدری مراکشی و مادری ایتالیایی متولد شد، در سال ۲۰۰۸ او را “زیباترین دختر جهان” نامید.

او به خاطر نقش‌هایش در نقش دالیا در فیلم Entourage و فیونا در The Big Bang Theory شناخته شده است.

۱۳. جسیکا آلبا

جسیکا آلبا
با حسن نیت از: collider.com

جسیکا آلبا یکی از  زنان زیبای جهان است. او در ۲۸ آوریل ۱۹۸۱ در پومونا، کالیفرنیا به دنیا آمد. جسیکا موهای بلند تیره و چشمان قهوه ای دارد. او کار خود را به عنوان بازیگر در سن ۱۳ سالگی به عنوان بخشی از مجموعه تلویزیونی کودکان “Camp Wilder” (1993) آغاز کرد.

 

۱۲. دیانا آگرون

دیانا آگرون
از طریق wallpicshd.com

دایانا آگرون بازیگر، خواننده و رقاص  آمریکایی لهستانی الاصل است. او برای بازی در نقش کوین فابری در مجموعه تلویزیونی کمدی-درام موزیکال فاکس Glee (2009-2015) شناخته شده است. در سال ۲۰۱۱، او اولین فیلم بلند خود را در فیلم I Am Number Four (2011) انجام داد و پس از آن پسر من (۲۰۱۲) و خانواده (۲۰۱۳) فیلم های سینمایی را به نمایش گذاشت.

آگرون در گدانسک لهستان به دنیا آمد. مادر او یک مورخ هنر است که اکنون به عنوان آژانس مسافرتی کار می کند. پدرش معمار است این دو در پنج سالگی طلاق گرفتند. آگرون سه برادر بزرگتر دارد: الکسی، بنجامین و نیکلاس. از هشت ماهگی تا دو سالگی، او قبل از نقل مکان به پاریس، با مادرش در شهر نیویورک زندگی کرد و تا شش یا هفت سالگی در آنجا ماند. پس از آن، آنها به شهر نیویورک نقل مکان کردند، جایی که او بیشتر دوران کودکی خود را گذراند و در دوازده سالگی دوباره نقل مکان کرد، زمانی که پدر و مادر هر دو طلاق گرفتند، و هر کدام راه خود را رفتند – پدر در نیویورک ماند در حالی که مادر با دایانا به پاریس نقل مکان کرد. تا پایان دبیرستان از مدرسه آمریکایی پاریس باقی ماند.

۱۱. مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی
از طریق starok.com

مونیکا بلوچی بازیگر و مدل مد ایتالیایی است. او در Cesenatico، Emilia-Romagna، ایتالیا به دنیا آمد. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های ماتریکس مالنا و مصائب مسیح شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۲ از سوی مجله پیپل به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شد.

او همچنین در سال ۲۰۱۵ توسط مجله آمریکایی امپایر به عنوان “زیباترین زن جهان” انتخاب شد. او با بازیگر وینسنت کسل ازدواج کرده است.

او در چندین فیلم ایتالیایی مانند آخرین بوسه، عشق در ونیز و آپارتمان ظاهر شد. او در سال ۱۹۹۹ برای بازی در نقش آملی در آملی برنده جایزه بفتا برای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

 

۱۰. اولیویا وایلد

اولیویا وایلد
از طریق ouchpress.com

اولیویا وایلد بازیگر، مدل، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی با ویژگی های عالی است. او ابتدا با بازی در نقش دکتر رمی “سیزده” هادلی در سریال تلویزیونی درام پزشکی House شناخته شد و برای آن نامزد دو جایزه امی شد. او همچنین در فیلم هایی از جمله Tron: Legacy (2010)، Cowboys & Aliens (2011)، Her (2013)، The Change-Up (2011) و Rush (2013) ایفای نقش کرد.

در سال ۲۰۱۶، وایلد اولین بازی خود را در برادوی در احیای فیلم All About Eve انجام داد.

وایلد در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد. مادر او، لزلی کاکبرن (لقب لزلی کورکیل ردلیچ)، تهیه کننده و روزنامه نگار آمریکایی تبار ۶۰ Minutes است. پدر او، اندرو کاکبرن، یک روزنامه نگار بریتانیایی است که برای ایندیپندنت می نوشت.

 

۹. اسکارلت جوهانسون

blank

اسکارلت جوهانسون بازیگر، مدل و خواننده زیبای آمریکایی است. او بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانند Lost in Translation، The Avengers و Match Point شناخته می‌شود. بر اساس فهرست قدرتمندترین سلبریتی های سال ۲۰۱۹ مجله فوربس، او پس از تیلور سویفت (اول) و بیانسه نولز (دوم) سوم شد. طبق گفته Celebrity Net Worth، دارایی خالص او ۱۶۰ میلیون دلار تخمین زده می شود که او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن تمام دوران تبدیل می کند.

۸. پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز
از طریق wikipedia.org

پنه لوپه کروز بازیگر، مدل و خواننده اسپانیایی است. او در سال ۱۹۷۴ در اسپانیا به دنیا آمد و دختر بازیگران اسپانیایی کونچیتا سینترون و رافائل نادال است. او کار خود را به عنوان یک مدل کودک آغاز کرد اما بعداً به بازیگری روی آورد تا رویای بازیگر شدن خود را دنبال کند. اولین نقش او در فیلم Jamon, Jamon (1992) ساخته بیگاس لونا بود.

او از آن زمان تاکنون در بیش از ۳۵ فیلم از جمله Woman on Top (2000)، ضربه (۲۰۰۱)، آسمان وانیلی (۲۰۰۱)، و همه چیز درباره مادرم (۱۹۹۹) ظاهر شده است. او همچنین در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا به همراه خاویر باردم ایفای نقش کرد، جایی که آنها نقش دو آمریکایی را بازی کردند که برای تعطیلات تابستانی قبل از ازدواج در شهرداری به طور اشتباه به بارسلونا سفر کردند. این فیلم بعداً برای چهار جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر زن برای کروز نامزد شد. پنه لوپه در حال حاضر با همسرش خاویر باردم به همراه فرزندانشان لئو و لونا کروز-باردم زندگی می کنند.

 

۷.هایدن پانتییر

هایدن پانتییر
از طریق fanpop.com

هایدن پانتییر بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی است.

او آنقدر زیباست که به او حسادت می کنی. او بیشتر به خاطر بازی در نقش کلر بنت در درام علمی تخیلی قهرمانان NBC شناخته شده است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در سال ۲۰۱۱، او در فهرست سالانه مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار شناخته شد.

او همچنین در فیلم‌هایی مانند تایتان‌ها را به خاطر بسپار، مرا به خاطر بسپار، و پایین بیاور بازی کرده است.

۶. آنجلینا جولی

آنجلینا جولی
از طریق hdwallpapers.in

آنجلینا جولی چنین جذابیتی دارد. صرف حضور او هر اتاقی را که وارد می شود روشن می کند و باعث می شود که مردان (و زنان) با تعجب و هیبت به او خیره شوند. چشمان سبز خیره کننده او بلافاصله شما را به سمت خود می کشاند – آنقدر سبز هستند که تقریباً به سمت شما ظاهر می شوند! او همچنین دارای چیزی است که شاید حتی نادرتر باشد: حس کلاسی وصف ناپذیری که باعث می شود بخواهید از هر کاری که او می خواهد یا نیاز دارد حمایت کنید. این به توضیح اینکه چرا او توانسته است به یکی از محبوب ترین بازیگران زن هالیوود تبدیل شود و در عین حال خستگی ناپذیر برای اهداف بشردوستانه در سراسر جهان کار می کند، کمک می کند.

و او همه این کارها را انجام می دهد بدون اینکه به نظر برسد که بیش از هر کس دیگری به زیبایی اهمیت می دهد، که به نوعی او را حتی زیباتر از آن چیزی می کند که هر کس دیگری می تواند امیدوار باشد

 

۵. شارلیز ترون

شارلیز ترون
از طریق collider.com

شارلیز ترون بازیگر، تهیه کننده و مدل سابق آفریقای جنوبی و آمریکایی است. او در اواخر دهه ۱۹۹۰ پس از ایفای نقش در فیلم های مدافع شیطان (۱۹۹۷)، توانا جو یانگ (۱۹۹۸) و قوانین خانه سیب (۱۹۹۹) به شهرت رسید. ترون برای ایفای نقش قاتل سریالی آیلین وورنوس در هیولا (۲۰۰۳) تحسین منتقدان را دریافت کرد، که برای آن جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را در کنار جوایز دیگر دریافت کرد. او نامزدهای بیشتری را برای اجراهایش در شمال کشور (۲۰۰۵)، هنکاک (۲۰۰۸) و جوان بزرگسال (۲۰۱۱) دریافت کرد.

او زیبایی محض است.

 

۴. مریم اوزرلی

مریم اوزرلی
از طریق blogspot.com

مریم اوزرلی بازیگر، مدل و صاحب عنوان مسابقه زیبایی ترکیه است که در استانبول ترکیه به دنیا آمده است. او تاج دوشیزه ترکیه را در سال ۲۰۰۴ به دست آورد و کشورش را در Miss Universe 2004 نمایندگی کرد، جایی که به عنوان یکی از ۱۰ فینالیست برتر قرار گرفت. او در سریال ترکی Karadayi که از سال ۲۰۱۱ از کانال دی پخش می شود، حضور داشته است.

 

۳. کایرا نایتلی

کایرا نایتلی
از طریق thefilmstage.com

کایرا نایتلی بازیگر و تهیه کننده انگلیسی است. او که در تدینگتون لندن به دنیا آمد، کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس با فیلم «مثل بکهام» در سال ۲۰۰۲ به موفقیت دست یافت. او در چندین فیلم هالیوودی از جمله دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (۲۰۰۳)، دزدان دریایی کارائیب: سینه مرد مرده (۲۰۰۶)، دزدان دریایی کارائیب: در پایان جهان (۲۰۰۷) و دزدان دریایی کارائیب ظاهر شده است. کارائیب: در جزر و مد غریب (۲۰۱۱).

او همچنین با The Jacket (2005) به نقش‌های دراماتیک‌تری دست یافت که برای آن نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد – فیلم درام. غرور و تعصب (۲۰۰۵); کفاره (۲۰۰۷); آنا کارنینا (۲۰۱۲) و سوئیت فرانسوی (۲۰۱۵).

نایتلی با جیمز رایتون موسیقیدان ازدواج کرده است و آنها یک دختر به نام ادی دارند.

 

۲. اولگا کوریلنکو

اولگا کوریلنکو
از طریق liveeco.co.za

یکی از زیباترین زنان جهان، اولگا کوریلنکو، در اوکراین به دنیا آمد اما در فرانسه بزرگ شد. او مدلینگ را در سن ۱۷ سالگی شروع کرد و از آن زمان در ده ها جلد مجله و همچنین در چند فیلم از جمله Quantum of Solace، Hitman و Oblivion ظاهر شد.

پوست ماهرانه و گونه‌های بلند کوریلنکو چیزی است که او را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، اما چیزی بیش از ظاهر زیبا برای او وجود دارد! او همچنین فرانسوی، انگلیسی، روسی و آلمانی را روان صحبت می کند – چیزی که وقتی می خواهید برای او گل بفرستید یا در مورد فیلم مورد علاقه خود صحبت کنید، به کارتان می آید.

 

۱. آن هاتاوی

آن هاتاوی
از طریق blogspot.com

آن هاتاوی بازیگر و خواننده آمریکایی است. هر زنی مانند او آرزوی زیبایی دارد. او در طول فعالیت حرفه ای خود که بیش از یک دهه به طول انجامید، جوایز و افتخارات متعددی از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۲۰۱۲ برای فیلم Les Misérables و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۲۰۱۱ برای بازی در نقش فانتین در این فیلم را به دست آورد. همان فیلم او همچنین در کمدی رمانتیک موفق تجاری The Princess Diaries (2001)، دنباله آن The Princess Diaries 2: Royal Engagement (2004) و درام ۲۰۰۶ Becoming Jane درباره نویسنده انگلیسی جین آستن بازی کرد.

 

#زیباترین _زنان_جهان

#زیباترین_بازیگران_جهان

#زیباترن_زن_جهان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.