?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 14:22
کد خبر : 30807

سیر تا پیاز اسنپ اکو پلاس/درآمد بیشتر راننده رفاه بیشتر مسافر +آموزش فعالسازی

سیر تا پیاز اسنپ اکو پلاس/درآمد بیشتر راننده رفاه بیشتر مسافر +آموزش فعالسازی

اسنپ اکو پلاس چه ماشین هایی دارد؟چگونه اسنپ اکو پلاس را فعال کنیم؟شرایط ثبت نام اسنپ اکو پلاس؟ دانلود اسنپ اکو پلاس رانندگان؟ اکوپلاس اسنپ یک سرویس جدید برای رفاه حال مسافرین و کمک به افزایش درآمد رانندگان اسنپ است.

اسنپ اکو پلاس یک سرویس جدید است که می تواند رضایت راننده و مسافر را فراهم کند. بسیاری از شما کاربران راننده با خودرویی کم کارکردتر در ناوگان اسنپ مشغول به فعالیت هستید و تمایل به دریافت کرایه‌های بالاتر متناسب با خودروی خود، دارید.

خبر خوب اینکه در راستای قدردانی از شما و افزایش درآمدتان در اسنپ، سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» در برخی مناطق تهران و شهرهای کرج،شیراز، اهواز و قم فعال شده است. اما برای اینکه بیشتر با سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» و مزایا و شرایط انجام سفرهای آن آشنا شوید، با ما همراه شوید و این مطلب را تا انتها بخوانید.

اسنپ‌‌اکو پلاس چیه ؟

«اسنپ‌‌اکو پلاس» تجربه انجام سفرهایی با خودروهای به‌روزتر و با کیفیت بالاتر را برای مسافران مناطق خاصی از شهر فراهم می‌کند.

در صورتی که سرویس «اسنپ‌اکو پلاس» برای شما فعال نیست کافی است علاوه بر امتیاز بالا، مالک خودروی مدل بالاتر از سال ۱۳۹۵ نیز باشید. با داشتن این ویژگی‌ها شما واجد شرایط فعالیت در سرویس اسنپ اکو پلاس خواهید بود.

    توجه داشته باشید که خودروهای زیر در طرح سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» شرکت داده نمی‌شوند:

    پراید، ام وی ام ١١٠، دوو، ماتیز، تیبا، تیبا ٢، سمند، پژو ۴٠۵، پژو روآ، پژو آر دی و ریو

تفاوت‌های «اسنپ‌‌اکو پلاس» با «اسنپ‌اکو»

سرویس نسبت به سرویس «اسنپ‌اکو» تفاوت‌هایی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

  • درخواست‌های «اسنپ‌‌اکو پلاس» نسبت به درخواست‌های «اسنپ اکو»،٣٠٪ نرخ کرایه بالاتری دارد؛
  • طرح‌های تشویقی و پاداش‌های ویژه اسنپ‌‌اکو پلاس با نرخی بالاتر ارائه می‌شود؛
  • مسافران درخواست‌دهنده سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» انتظار بیشتری از کیفیت سفر دارند؛
  • این سرویس در حال حاضر فقط در شهرهای کرج، شیراز، اهواز، قم و مناطق خاصی از تهران فعال است (مناطق ١تا ۱۴)

موارد الزامی که رانندگان اسنپ‌‌اکو پلاس باید رعایت کنند

⛔داشتن رفتار محترمانه و ظاهر آراسته

یکی از اولویت‌هایی که رانندگان سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس باید آن را رعایت کنند، داشتن رفتار محترمانه با مسافر است. سعی کنید با روی گشاده و ظاهر آراسته با مسافران اسنپ‌‌اکو پلاس روبه‌رو شوید.

⛔توجه به تمیزی و خوشبویی خودرو

محیط داخل خودروی راننده سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس باید خالی از هرگونه وسیله اضافی باشد، بوی مطبوعی بدهد و صندلی‌های آن تمیز باشد. توجه به این موارد تجربه خوشایندی را برای مسافر شما رقم می‌زند.

⛔رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رانندگان اسنپ‌‌اکو پلاس باید به نظافت خودرو توجه ویژه‌ای داشته باشند. استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در داخل خودروهای اسنپ الزامی شده است. از این رو رعایت این موارد در سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

⛔استفاده از کولر

روشن کردن کولر در مسیر، همانند مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی،از الزامات سفرهای اسنپ‌‌اکو پلاس است. برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، حتما در تنظیمات کولر، گردش هوا از بیرون خودرو را تنظیم کنید.

⛔مسیریابی حرفه‌ای

رانندگان سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس بر اساس کاربلدی‌شان گزینش می‌شوند. یک راننده حرفه‌ای اسنپ‌‌اکو پلاس شهر را خوب می‌شناسد و با استفاده درست از مسیریاب، بهترین مسیر را برای رساندن مسافر به مقصد انتخاب می‌کند.

⛔نکته مهم:

در نظر داشته باشید که در صورت عدم ارائه سرویس باکیفیت به مسافران و رعایت‌ نکردن موارد فوق، درخواست‌های سفر در سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس برای شما ارسال نخواهد شد. بنابراین با رعایت این موارد و زمان‌بندی دقیق حین رسیدن به مبدا و مقصد مسافر، علاوه بر جلب رضایت مسافران، درآمد خود را افزایش دهید.

 

⛔نحوه قبول درخواست‌های سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس»

اگر خودروی شما شرایط فعالیت در سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» را داشته باشد، علاوه‌بر درخواست‌های معمولی، درخواست‌هایی با نشان سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» دریافت خواهید کرد.

در صورتی که هنگام دریافت درخواست سفر، گزینه اسنپ‌‌اکو پلاس را کنار قیمت سفر مشاهده کردید، درخواستی در قالب اسنپ‌‌اکو پلاس برای شما ارسال شده است. با لمس گزینه «قبول سفر» سفر را آغاز کنید.

با انجام درخواست‌های سفر سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس»، علاوه بر بهره‌مندی از مزایای باشگاه رانندگان اسنپ همچون طرح‌های تشویقی با نرخی بالاتر، درآمد خود را نیز تا ٣٠٪ افزایش خواهید داد.

⛔اسنپ‌‌اکو پلاس» در کدام مناطق و شهرها فعال است؟

در حال حاضر سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» در شهرهای کرج، شیراز، اهواز، قم و برخی مناطق تهران فعال است. درخواست‌های سفر «اسنپ‌‌اکو پلاس» از مبدا یا به مقصد یکی از  مناطق ١تا ۱۴ در تهران فعال است.

سرویس اسنپ اکو‌پلاس امکان دسترسی آسان به سفری با کیفیت بالا را برای کاربران ساکن تهران، کرج و شیراز فراهم کرده است. با درخواست اسنپ اکو‌پلاس، هم‌راهان منتخب اسنپ سفری راحت را برای شما رقم خواهند زد.

⛔مزایای استفاده از سرویس اسنپ اکو‌پلاس

  • هم‌راهان برگزیده: در این سفرها هم‌راهان برگزیده اسنپ (دارای بالاترین امتیاز) شما را به مقصد می‌رسانند.
  • خودروهای متنوع و منتخب: در این سرویس با خودروهای باکیفیت بالاتر سفر می‌کنید.

برای استفاده از سرویس اسنپ‌ اکوپلاس، کافی است از طریق اپلیکیشن اسنپ، پس از انتخاب مبدا و مقصد، سرویس اسنپ‌ اکوپلاس را از پایین صفحه انتخاب کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

«اسنپ اکوپلاس» تجربه انجام سفرهایی با خودروهای به‌روزتر و باکیفیت بالاتر را برای مسافران فراهم می‌کند. پس از ثبت‌نام در اسنپ، درصورتی‌که خودروی کاربر راننده واجد شرایط باشد، کارشناسان پشتیبانی با وی تماس گرفته و به‌عنوان کاربر راننده اسنپ اکوپلاس محسوب خواهد شد. در ادامه مطلب خودروهای واجد شرایط فعالیت در این سرویس را معرفی کرده و نکاتی که رانندگان سرویس اسنپ اکوپلاس ملزم به رعایت آنها هستند را با هم مرور می‌کنیم.

⛔کدام خودروها در سرویس «اسنپ اکوپلاس» امکان فعالیت دارند؟

خودروهای با مدل بالاتر از سال ۱۳۹۵، غیر از خودروهای پراید، تیبا، سمند (سورن و معمولی)، پژو (۴۰۵، ۲۰۶، پارس، روآ و آردی)، ریو، ماتیز، سیلو، ساینا، ام وی ام ۱۱۰، تندر ۹۰ و رانا امکان فعالیت در سرویس اسنپ اکوپلاس را دارند.

 

⛔کدام کاربران راننده امکان فعالیت در سرویس «اسنپ اکوپلاس» دارند؟

در این سرویس کاربران راننده بر اساس امتیاز و سطح رضایت مسافران جزو این دسته قرار می‌گیرند. هر هفته امتیاز و عملکرد کاربر راننده بررسی شده و اگر امتیاز کاربر از ۴.۵ کمتر باشد، از این سرویس حذف می شود.

⛔اسنپ‌‌اکو پلاس» با «اسنپ‌اکو» چه تفاوت‌هایی دارد؟

  • درخواست‌های «اسنپ‌‌اکو پلاس» نسبت به درخواست‌های «اسنپ اکو»،٣٠٪ نرخ کرایه بالاتری دارد.
  • طرح‌های تشویقی و پاداش‌های ویژه اسنپ‌‌اکو پلاس با نرخی بالاتر ارائه می‌شود.
  • مسافران درخواست‌دهنده سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» انتظار بیشتری از کیفیت سفر دارند.
  • این سرویس در حال حاضر فقط در شهرهای (تهران، شیراز، اهواز، کرج، قم، اصفهان و مشهد) فعال است.

 

⛔رانندگان سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

مسافرانی که سرویس اسنپ اکوپلاس را انتخاب می‌کنند، انتظار سفرهای با‌کیفیت بالاتر از سفرهای معمولی را دارند. رعایت برخی نکات در سفرهای اسنپ اکوپلاس الزامی است.

⛔داشتن رفتار محترمانه و ظاهر آراسته

یکی از اولویت‌هایی که رانندگان سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس باید آن را رعایت کنند، داشتن رفتار محترمانه با مسافر است. سعی کنید با روی گشاده و ظاهر آراسته با مسافران اسنپ‌‌اکو پلاس روبه‌رو شوید.

⛔توجه به تمیزی و خوشبویی خودرو

محیط داخل خودروی راننده سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس باید خالی از هرگونه وسیله اضافی باشد، بوی مطبوعی بدهد و صندلی‌های آن تمیز باشد. توجه به این موارد تجربه خوشایندی را برای مسافر شما رقم می‌زند.

⛔استفاده از کولر

روشن‌کردن کولر در روزهای گرم سال، از الزامات سفرهای اسنپ‌‌اکو پلاس است.

⛔مسیریابی حرفه‌ای

رانندگان سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس بر اساس کاربلدی‌شان گزینش می‌شوند. یک راننده حرفه‌ای اسنپ‌‌اکو پلاس شهر را خوب می‌شناسد و با استفاده درست از مسیریاب، بهترین مسیر را برای رساندن مسافر به مقصد انتخاب می‌کند.

 

در نظر داشته باشید که در صورت عدم ارائه سرویس باکیفیت به مسافران و رعایت‌ نکردن موارد فوق، درخواست‌های سفر در سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس برای شما ارسال نخواهد شد. بنابراین با رعایت موارد گفته‌شده و زمان‌بندی دقیق هنگام رسیدن به مبدأ و مقصد مسافر، علاوه بر جلب رضایت مسافران، درآمد خود را افزایش دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.