?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1402 - 11:31
کد خبر : 5228

چرا آمار خیانت در زنان متأهل در حال افزایش است /نشانه های خیانت در زنان شوهردار چیست /.

چرا آمار خیانت در زنان متأهل در حال افزایش است /نشانه های خیانت در زنان شوهردار چیست /.

سرویس گوناگون چمدون ؛شاید عنوان این مقاله را بخوانید و با خود فکر کنید، مردان بیشتر از زنان خیانت میکنند و خیانت زن شوهردار عجیب و دور از ذهن است. اگرچه درست است که باید چیزهای زیادی در مورد مردانی که خیانت میکنند بدانید، اما این یک پست کاملاً متفاوت است. بسیاری قبول دارند که

سرویس گوناگون چمدون ؛شاید عنوان این مقاله را بخوانید و با خود فکر کنید، مردان بیشتر از زنان خیانت میکنند و خیانت زن شوهردار عجیب و دور از ذهن است. اگرچه درست است که باید چیزهای زیادی در مورد مردانی که خیانت میکنند بدانید، اما این یک پست کاملاً متفاوت است. بسیاری قبول دارند که مردان بیشتر از زنان خیانت میکنند، اما واقعیت این است که هر دو جنس میتوانند به دلایل مختلف به شریک زندگی خود خیانت کنند. با این حال، وقتی این دو را مقایسه میکنید، متوجه خواهید شد که ویژگی های مشابهی هم در خیانتکاران زن و مرد وجود دارد. لذا در این مقاله به بررسی برخی از دلایل خیانت زن شوهر دار میپردازیم و حقایقی را عنوان میکنیم.

blank

احتمالاً وقتی شما وارد یک رابطه میشوید، به خود میگویید که هرگز امکان ندارد به طرف مقابل خیانت کنم. شاید حتی خودتان فریب خورده باشید و سعی کنید محکم بایستید تا هرگز آنقدر ضعیف نباشید که چنین کاری را با شخص دیگری انجام دهید. اما اتفاقات زیادی میافتد که باعث میشود زنان از شریک زندگی خود دور شوند. روابط با گذشت زمان تغییر میکند، مسائل و مشکلات به جای حل شدن بزرگ و بزرگتر میشوند، و گاهی اوقات عشق از بین میرود. این به معنای نارضایتی مزمن و قرار گرفتن در موقعیتی است که ممکن است فرد را قادر سازد با احساس گناه کمتری خیانت کند.

نشانه های خیانت زنان شوهردار چه هستند؟

همانطور که اشاره کردیم، احتمال خیانت در زنان هم وجود دارد. اما زنان متاهل خیانتکار برخلاف همتایان مردشان، در حفظ زندگی دوگانه بسیار ماهر هستند که اغلب اوقات تشخیص زن خیانتکار

چگونگی برخورد با زن خیانتکار … با همسر خیانتکار چه کنیم؟ … زن خیانتکار … علت رفتاری زن خیانتکار … روانشناسی زن خیانتکار … چگونگی برخورد با زن خیانتکار … اعتماد به زن خیانتکار بعد از خیانت … دلایل خیانت زن به شوهر … خیانت مرد دلیل خیانت زن … اعتیاد مرد ، موثر در خیانت زن … اعتیاد زن موثر در خیانت …

غیرممکن است. بنابراین اگر زنان میتوانند خیانت خود را به خوبی بپوشانند، پس چگونه شما باید تشخیص دهید همسرتان شما را فریب میدهد؟

اگر این مقاله را میخوانید، به راحتی میتوان احتمال داد که شما به همسرتان سوظن دارید. اما قبل از اینکه هرگونه تقابلی را انجام دهید یا به نتیجه ای برسید، باید به نشانه های وجود نفر سوم رابطه توجه کنید. برخی از این نشانه ها شامل موارد زیر است.

blank

۱. او با شما بیشتر مثل یک دوست رفتار میکند تا همسر

اگر تعاملات شما با همسرتان کمتر عاشقانه است و معاشقه و رابطه جنسی به حداقل رسیده، این میتواند یک هشدار باشد. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که همسرتان دیگر از کلماتی مانند “عزیزم” یا “عشقم” استفاده نمیکند، در حالیکه قبلا همیشه شما را اینگونه صدا میزد، بدانید چیزی تغییر کرده است. یا اگر زنی برای مدت طولانی از برقراری رابطه جنسی طفره میرود و از شما دوری میکند، میتواند از علائم خیانت زن شوهردار و علت بی میلی زنان به رابطه زناشویی باشد.

۲. او مدت طولانی‌تری را در محل کار خود میماند

یک نوع از خیانت های زنان شوهردار، خیانت زنان در محیط کار است. لذا اگر همسرتان ساعات بیشتری را در محل کارش میگذراند مراقب باشید. چون یکی از بهانه های زنان متاهل خیانتکار این است که باید وقت بیشتری را در محل کار بمانند. اگر شریک زندگی شما تا دیر وقت در محل کارش به سر میبرد، ممکن است نگران کننده باشد.

۳. استفاده بیش از حد از تلفن همراه

مورد دیگری که برای تشخیص خیانت زنان به همسرانشان اهمیت دارد، استفاده بیشتر و مخفیانه از تلفن همراه است. در واقع میتوان علایمی از خیانت زن شوهردار را در تلفن همراهش پیدا کرد. چون احتمالا بعضی مردان به رابطه تلفنی با زن شوهردار علاقه دارند. مثلا تماس های گاه و بیگاه، تغییر رمز ورود، جدا نشدن از تلفن همراه و… از نشانه هایی است که نباید نادیده بگیرید.

اکثر زوجینی که تا مرز ازدواج پیش رفته اند به اندازه کافی به یکدیگر اعتماد دارند تا رمزهای ورود به حساب های شخصی خود را به اشتراک بگذارند. بنابراین اگر همسرتان رمزهای عبور خود را تغییر دهد، ممکن است چیزی در حساب های او وجود داشته باشد که او نمیخواهد شما آن را ببینید(مانند پیام های عاشقانه برای فردی که شما نیستید).

۴. او شما را به خیانت متهم میکند

یک راه آسان برای تشخیص وفادار بودن همسرتان این است که ببینید چند بار شما را به خیانت متهم میکند. افرادی که در حال فریب دادن همسرانشان هستند، گناه خود را به گردن آنها خواهند گذاشت. این افراد با مقصر دانستن شما برای همه چیز، باعث میشود در خط دفاع باشید و از عمل آنها منحرف شوید. آنها در حین مکالمه بسیار ناراحت میشوند، شما فکر میکنید که آنها از خیانت متنفر هستند و هرگز این کار را با شما انجام نمیدهند، در حالی که در واقع ممکن است قبلاً این کار را انجام داده باشند. این مقاله را حتما بخوانید، چگونه خیانت را تشخیص دهیم؟

دلایل خیانت زن شوهردار

۵. او میخواهد چیزهای جدیدی را در اتاق خواب امتحان کند

اینکه همسرتان میخواهد موقعیت های جدیدی را در رابطه جنسی امتحان کند، میتواند نشانه ی بدی از خیانت زنان متاهل باشد. اگر چه در ابتدا این حرکات جدید برایتان جذاب و لذتبخش است اما میتواند باعث نگرانی شود. چون، همسر شما باید این ترفندهای جدید را از کسی یاد بگیرد، و اگر آن شخص شما نباشید، احتمال خیانت قوت میگیرد.

۶. او میگوید در زندگی با شما شاد نیست

از اصلی ترین دلایل خیانت زن به شوهر از نظر روانشناسی این است که زن در ازدواج خود احساس شادی ندارد. وقتی همسرتان به شما میگوید که خوشحال نیست به حرفهای او گوش دهید. طبق یک تحقیقی که اخیرا انجام شده؛ زنانی که گفتند “در ازدواج” خیلی خوشحال نیستند در مقایسه با زنانی که ازدواج خود را “بسیار شاد ” توصیف کردند، تقریباً چهار برابر بیشتر احتمال خیانت دارند.

۷. او خیلی بیشتر از قبل به ظاهر خود توجه دارد

این خوب است تصور کنید همسرتان برای ایجاد دوباره آتش عشق در رابطه شما سعی میکند جذابتر و زیباتر به نظر برسد. اما اگر مدتی است با مشکل روبرو هستید، احتمالاً این فقط  یک آرزو است و سناریوی محتمل تر این است که همسر شما شخص دیگری را پیدا کرده باشد و بخواهد در مراحل ظریف و آغازین این رابطه جدید زیبا به نظر برسد. اگر شریک زندگی شما قبلاً کمی به ظاهر خود اهمیت میداد اما تغییرات بزرگی ایجاد کرده است، این میتواند نشانگر خیانت زن شوهردار و تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن شخص دیگری باشد.

۸. شما بیشتر وقت خود را جدا از هم میگذرانید

یکی از علائم هشدار دهنده اولیه برای خیانت زنان متاهل، این است که تمایل دارند مدت زمان زیادی را جدا از همسر خود بگذرانند. بلکه همانطور که قبلا درباره خیانت زنان شاغل صحبت کردیم، تمایل دارند وقت خود را صرف محل کار، بیرون رفتن و… کنند.

۹. او همیشه و به خاطر همه چیز از دست شما عصبانی میشود

درست است که حتی افرادی که یکدیگر را دوست دارند گاهی اوقات دعوا میکنند، اما معمولاً این دعوا بر سر چیزی است که در واقع مهم است. با این وجود زن و شوهرهایی که عمدتا از رابطه خود خارج میشوند، ممکن است دریابند که هر کار کوچکی که فرد دیگر انجام میدهد، آزار دهنده است و منجر به درگیری های میشود که اصلا منطقی نیست.

۱۰ او به شما اعتماد نمیکند

یادتان باشد که یک همسر خوب، معشوق، بهترین دوست و معتمد شما در هر زمان خوب و بد است. بنابراین اگر متوجه شدید که همسرتان کمتر و کمتر به شما اعتماد میکند، به احتمال زیاد به این معنی است که شخص دیگری را جایگزین شما کرده است. اگر در مورد بخشش خیانت نیازمند راهنمایی هستید، لطفا کلیک کنید.

خیانت زنان به همسرانشان

دلیل خیانت زنان متاهل چیست؟

اینکه چه چیزی باعث خیانت زن میشود در هر رابطه ای با رابطه دیگر متفاوت است. اما همیشه یکسری عوامل ثابت میتوانند در این امر دخیل باشند از جمله مواردی که در ادامه شرح میدهیم:

blankاعتماد به نفس پایین

یک زن میتواند عاشق شما باشد اما هنوز احساس ناقص بودن کند. وقتی بدانید کسی شما را دوست دارد، باعث میشود احساس قدرت، اعتماد به نفس، اعتبار و زیبایی داشته باشید. اما به محض اینکه این حس به پایان رسید و شما به عنوان زن و شوهر از هم دور شدید، ممکن است برای همان تأیید به افراد خارج از رابطه خود اعتماد کنید. حتی اگر شریک زندگی شما همچنان به شما توجه کند. پس دلیل خیانت زنان متاهل را میتوان با همین موضوع مرتبط دانست؛ که احتمالا به دنبال جایی برای کسب اعتماد به نفس گم شده خود هستند.

blankانتقام

گاهی اوقات انتقام و عصبانیت دلیل خیانت زن متاهل است. که در واقع بدترین کاری است که میتوان در زمان عصبانیت انجام داد. گاهی اوقات زنان متاهل احساس میکنند که همسرشان خیانت میکند (معمولاً از نظر مالی یا جنسی) و متقابلا از خیانت به عنوان راهی برای تلافی استفاده میکنند. به طور معمول، زنان متاهل انتقام جو در مورد آنچه انجام میدهند مخفی کاری نمیکنند.

blankعدم رضایت جنسی

مطالعات نشان داده است که زنان موجوداتی جنسی هستند. آنها معمولاً مانند مردان از عمل جسمانی عاشقانه لذت میبرند و همچنین از احساس خواسته شدن، نیاز و… لذت میبرند. گاهی اوقات زن های متاهل نسبت به همسران خود میل جنسی بسیار بیشتری دارند و در این مورد با هم ختلاف دارند. در چنین مواردی، به جای پایان دادن به رابطه، ممکن است آنها در نهایت به دنبال راهی برای برآوردن خواسته های خود در خارج از چهارچوب ازدواج باشند. مثلا گاهی ‌شاهد خودارضایی در زنان متاهل هستیم. همچنین هر چقدر نیازهای جنسی برآورده نشده این زنان متاهل بیشتر باشد، احتمال خیانت جنسی زن بیشتر است.

blankبرطرف نشدن نیازهای عاطفی

یکی از دلایلی که زن های متاهل را به سمت خیانت هدایت میکند، نیازهای عاطفی تلمبار شده یک زن است. در واقع زن هایی که به دلایل احساسی خیانت میکنند، در خانه صمیمیت کمتری دارند. خیانت زنان متاهل میتواند به سادگی نیاز او به شخصی باشد که او را در آغوش بگیرد، دست او را بگیرد، او را نوازش کند، یا فقط پاهایش را بمالد و به صحبت های او درباره روزش گوش دهد.

blankزنان به دلیل عدم برقراری ارتباط، خیانت میکنند

ارتباطات یکی از مبانی یک رابطه سالم و موفق است. زوج هایی که دهه هاست ازدواج کرده اند به شما خواهند گفت که برقراری ارتباط سالم یکی از دلایلی است که آنها توانسته اند در تمام آن سالها با هم بمانند. اما چه اتفاقی می افتد اگر ارتباط کمرنگ شود؟ این میتواند باعث شود که زن های متاهل، این ارتباط را در جای دیگری جستجو کنند. در یک مطالعه، تحقیقاتی که از بزرگسالان در روابط  وفادارانه و خیانت آمیز انجام شد، روان درمانگران دریافتند که کسانی که وفادار بودند روزانه ۳۰-۶۰ دقیقه با شریک زندگی خود صحبت میکردند، در حالی که افراد خیانتکار کمتر از ۵ دقیقه در روز با شریک زندگی خود صحبت میکردند. پس یکی از دلایل برای خیانت زن شوهردار پر کردن این خلا ارتباط و تعامل صمیمانه است. آیا خیانت قابل جبران است؟ ید.

عوارض خیانت در زنان

عوارض خیانت در زنان متاهل

در نهایت باید عنوان کنم که خیانت زن به شوهر به هر دلیلی که باشد، عوارض جبران ناپذیری بر زندگی مشترک، سلامت روانی و حتی سلامت جسمی دو نفر دارد. از جمله:

blankخیانت باعث آسیب به عزت نفس میشود

فردی که قربانی خیانت شده است، با ضربه مهلکی به اعتماد به نفس خود مواجه شده است. آنها ممکن است افکاری داشته باشند که “آیا من کافی نبودم؟” یا “اگر زیباتر و بهتر بودم، این اتفاق نمی افتاد.” همانطور که کودکان تمایل دارند خود را به خاطر طلاق والدین خود سرزنش کنند، بسیاری از قربانیان یک رابطه با سرزنش خودشان به یک ماجرا پاسخ میدهند. اما بدانید تصمیم برای خیانت از جانب شما نبوده است و اگرچه مشکلاتی در رابطه بوده، اما شما مقصر تمام این اتفاقات نیستید.

blankاز دست دادن اعتماد

اعتماد کردن برای قربانی یک رابطه دشوار خواهد بود. حتی اگر این رابطه به پایان برسد، و رابطه دیگری آغاز شود، تجربه ی تلخ خیانت را به همراه دارد و به سختی میتواند به دیگران اعتماد کند.

blankخیانت بر تمام زمینه های زندگی تأثیر می گذارد

تجربه خیانت ممکن است روی تمام جنبه های زندگی اثر بگذارد. و ناگهان متوجه شوید که به شغل خود، دوستانتان و  زندگی خود بی تفاوت هستید یا برعکس ممکن است برای فراموش کردن آنچه بر شما گذشته، خودتان را در کارتان غرق کنید. اما مهم این است که در میان آشفتگی عاطفی ناشی از یک خیانت، در زمینه های اصلی زندگی خود تغییری ایجاد نکنید و از آسیب دیدن سایر بخش ها جلوگیری کنید.

blankاو ناگهان به یک بیماری مقاربتی مبتلا میشود

اگر به بیماری مقاربتی مبتلا نیستید و همسرتان به نوعی به آن مبتلا میشود، میتوان تصور کرد که وی با ارتباط با شخص دیگری به این بیماری مبتلا شده است. این مورد یکی از عوارض خیانت در زنان است که میتواند برای شما زنگ خطری باشد.

منبع :آویژه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.