?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402 - 16:51
کد خبر : 17731

مسیح

آیا هنوز قاب سی دی در خانه دارید؟ حدس بزنید با آنها چه کاری می توانید انجام دهید؟!

آیا هنوز قاب سی دی در خانه دارید؟ حدس بزنید با آنها چه کاری می توانید انجام دهید؟!

شما می توانید زیباترین قاب عکس را از این جعبه های CD قدیمی بسازید! امروزه، بیشتر موسیقی از طریق YouTube، Spotify و iTunes مصرف می‌شود، بنابراین ممکن است تعداد زیادی سی‌دی و جعبه سی‌دی استفاده نشده در اطراف خود داشته باشید. نیازی نیست همه آنها را دور بیندازید، زیرا می توانید قاب های عکس بسیار جالبی

شما می توانید زیباترین قاب عکس را از این جعبه های CD قدیمی بسازید!

امروزه، بیشتر موسیقی از طریق YouTube، Spotify و iTunes مصرف می‌شود، بنابراین ممکن است تعداد زیادی سی‌دی و جعبه سی‌دی استفاده نشده در اطراف خود داشته باشید. نیازی نیست همه آنها را دور بیندازید، زیرا می توانید قاب های عکس بسیار جالبی از آنها بسازید!

چگونه کار می کند؟
خیلی سرراست است. شما باید روکش ها را جدا کنید تا در نهایت دو قسمت جداگانه داشته باشید. قسمت جلو و قسمت پشت. ابتدا تمام طول هر دو ستون عمودی قسمت پشتی را با مقداری چسب بپوشانید. سپس، قسمت‌های پشتی دیگر را درست روی چسب قرار دهید و قسمت چهارم پشتی را روی آن اضافه کنید تا یک مکعب داشته باشید. بگذارید خوب خشک شود تا ریزش نکند. سپس قسمت های بالایی را وصل کرده و داخل تصاویر بکشید.

این مکعب عکس برای قرار دادن در اطراف جا شمعی یا گلدان عالی است. به این ترتیب می توانید همیشه از عکس های مورد علاقه خود لذت ببرید. و البته همیشه امکان حرکت در اطراف قاب عکس وجود دارد تا بتوانید از زوایای مختلف از آن لذت ببرید. 

این مطلب را نیز بخوانید!

سگ خرسی حیوانی که در فرانسه کشف شد+عکس

سگ خرسی حیوانی که در فرانسه کشف شد+عکس

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.