?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 15:55
کد خبر : 18002

مسیح

۵ کاری که هرگز نباید با معده خالی انجام دهید!

۵ کاری که هرگز نباید با معده خالی انجام دهید!

چند کار وجود دارد که بهتر است با معده خالی انجام ندهید برخی از افراد هر روز صبح زود از خواب بیدار می شوند تا قبل از شروع روز ، یک صبحانه کامل و سالم بخورند . سپس افرادی هستند که تا دیر شده چرت می زنند و در حالی که به سمت حمام می روند یک فنجان

چند کار وجود دارد که بهتر است با معده خالی انجام ندهید

برخی از افراد هر روز صبح زود از خواب بیدار می شوند تا قبل از شروع روز ، یک صبحانه کامل و سالم بخورند . سپس افرادی هستند که تا دیر شده چرت می زنند و در حالی که به سمت حمام می روند یک فنجان قهوه را پس می اندازند. متأسفانه، ما بخشی از آن گروه دوم هستیم، به این معنی که اغلب صبحانه را حذف می کنیم. به همین دلیل است که روز را با شکم خالی شروع می کنیم و تا زمانی که در مطب نباشیم چیزی نمی خوریم.

 

البته هر کدام برای خودش، اما چند کار وجود دارد که واقعاً باید از انجام آنها با معده خالی اجتناب کنید، زیرا می توانند به بدن و سلامت شما آسیب بزنند. ما می خواهیم شرط بندی کنیم که برخی از شما به هر حال بسیاری از این کارها را با معده خالی انجام دهید – ما مطمئناً انجام دادیم!

مصرف دارو
انواعی از داروها هستند که نباید با معده خالی مصرف کنید، مانند مسکن هایی مانند پاراستامول و ایبوپروفن. اول از همه، کارایی آنها را کاهش می دهد، اما همچنین می تواند منجر به مشکلات معده و حتی خونریزی معده شود! بنابراین، مطمئن شوید که همیشه قبل از مصرف این قرص ها چیزی بخورید، حتی اگر فقط یک سیب یا یک موز باشد.

نوشیدن قهوه
ما هر روز مقصر این یکی هستیم، زیرا اولین کاری که وقتی از رختخواب بیرون می آییم این است که دستگاه قهوه را روشن کنیم. با این حال، بهتر است قبل از نوشیدن اولین فنجان قهوه مطمئن شوید که چیزی در معده شما وجود دارد. نوشیدن قهوه با معده خالی می تواند منجر به رفلاکس اسید شود.

جویدن آدامس
جویدن آدامس با معده خالی می تواند تاثیر منفی بر هضم شما داشته باشد. حتی می تواند منجر به گاستریت شود. به علاوه، تحقیقات نشان داده است افرادی که آدامس می جوند خیلی سریعتر از افرادی که آدامس نمی جوند سراغ یک میان وعده ناسالم می روند.

خوابیدن
این یکی برای ما زیاد اتفاق نمی افتد، اما معلوم می شود که خوابیدن با شکم خالی ایده خوبی نیست. برای به خواب رفتن مشکل بیشتری خواهید داشت، زودتر از حد معمول از خواب بیدار می شوید و همچنین نمی توانید به خواب عمیق بخوابید، که به این معنی است که در معرض خطر بی خوابی بیشتری قرار خواهید گرفت. بدن شما باید این کمبود خواب را با دریافت انرژی بیشتر جبران کند، به این معنی که در طول روز هوس غذای بیشتری خواهید کرد.

نوشیدن آبمیوه تازه
معده شما در پردازش اسیدها و فیبرهای موجود در یک لیوان آبمیوه تازه مشکل دارد ، وقتی چیزی در کف آن وجود ندارد. اگر به طور منظم آب میوه را با معده خالی بنوشید، حتی می تواند منجر به گاستریت شود. آیا واقعاً یک لیوان آب میوه تازه می خواهید؟ سپس بهتر است آن را با مقداری آب رقیق کنید.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.