?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 16:26
کد خبر : 18181

مسیح

به همین دلیل است که باید پوست موز را روی بازوی خود بمالید!

به همین دلیل است که باید پوست موز را روی بازوی خود بمالید!

اینها همه چیزهایی هستند که می توانید برای آنها از پوست موز استفاده کنید آنها خوشمزه، سالم، سرشار از ویتامین هستند و می توانند خلق و خوی شما را تقویت کنند. موز محبوب ترین میوه در جهان است و در سراسر جهان مصرف می شود. بعد از خوردن این میوه شیرین معمولا پوست آن را بیرون می‌ریزیم،

اینها همه چیزهایی هستند که می توانید برای آنها از پوست موز استفاده کنید

آنها خوشمزه، سالم، سرشار از ویتامین هستند و می توانند خلق و خوی شما را تقویت کنند. موز محبوب ترین میوه در جهان است و در سراسر جهان مصرف می شود. بعد از خوردن این میوه شیرین معمولا پوست آن را بیرون می‌ریزیم، اما بهتر است از این به بعد آن را نگهداری کنید. شما می توانید از پوست موز برای اهداف مختلف استفاده کنید! برای فهمیدن بیشتر همچنان بخوانید.

یک موز برای خیلی بیشتر از رفع گرسنگی مفید است.

۱. زگیل

زگیل دارید؟ قبل از خواب، یک تکه پوست موز را روی زگیل قرار دهید و روی آن را با بانداژ بپوشانید. این ترفند را هر شب تکرار کنید تا زگیل به خودی خود از بین برود. این کار شما را از مراجعه به پزشک نجات می دهد و همچنین بدون درد است.

۲. چین و چروک

آنتی اکسیدان های موجود در پوست موز می توانند روی پوست شما معجزه کنند. صورت خود را با قسمت داخلی لایه بردار مالش دهید و نیم ساعت صبر کنید تا صورت خود را کاملا بشویید. بعد از مدتی متوجه خواهید شد که چین و چروک زیادی نخواهید داشت!

۳. دندان های سفید

بله، درست خواندید: داخل پوست موز می تواند دندان های شما را سفید کند! خوشبختانه، برای به دست آوردن اثر مطلوب، نیازی به جویدن پوست ندارید. ساده ترین کار مالیدن قسمت داخلی لایه بر روی دندان است. این کار را هر روز انجام دهید و بعد از دو هفته نتیجه را خواهید دید.

۴. نیش پشه

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه توسط پشه ها گزیده می شوید؟ سپس این نکته برای شما عالی خواهد بود. تنها چیزی که نیاز دارید یک پوست موز است. این را روی نیش پشه بمالید و خارش فورا فروکش می کند!

۵. کلسترول

آیا کلسترول بالا دارید؟ سعی کنید پوست موز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما پوست حاوی فیبر بیشتری نسبت به خود میوه است. خوردن پوست می تواند به پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی نیز کمک کند.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.