?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 21:38
کد خبر : 22428

چرا بازی پرسپولیس برابر سپیدرود رشت امنیتی شد؟ / ماجرای اینهمه سخت گیری چه بود؟

چرا بازی پرسپولیس برابر سپیدرود رشت امنیتی شد؟ / ماجرای اینهمه سخت گیری چه بود؟
بازی تدارکاتی سپیدرود رشت و پرسپولیس در تدابیر شدید امنیتی برگزار شد

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دومین مسابقه تدارکاتی پیش فصل خود با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه کاظمی تهران برابر پرسپولیس شکست خورد.

نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که گل سپیدرود توسط میلاد پورصف‌شکن وارد دروازه میزبان شد و شهاب زاهدی زننده گل پرسپولیس بود و در نیمه دوم پرسپولیس دو بار توسط شهاب زاهدی و یک بار میلاد سورگی به گل رسید تا این مسابقه به سود میزبان به پایان برسد.

سپیدرود در نخستین مسابقه دوستانه خود با سرمربیگری فرشاد پیوس موفق شده بود تا تیم شهرداری آستارا را با حساب یک بر صفر شکست دهد.

از نکات حاشیه‌ای مسابقه دوستانه با پرسپولیس به این مورد می‌توان اشاره کرد که سختگیری بیش از اندازه مسئولان پرسپولیس موجب شد تا گروه رسانه‌ای باشگاه سپیدرود نتوانند این مسابقه را برای هواداران به صورت زنده پخش کنند.

1921798

جالب این بود که سطح امنیتی فوق العاده شدید حاکم بر این بازی تدارکاتی آنچنان بالا بود که اجازه گرفتن فیلم‌های کوتاه چند دقیقه‌ای از لحظات حساس و حاشیه‌ای هم داده نمی‌شد!

احتمالا این موضوع به دلیل تقابل پرسپولیس و النصر است و سرخپوشان قصد ندارند هیچ چیزی از ترکیب و تاکتیک خود به بیرون درز بدهند.

تیم سپیدرود روز دوشنبه از ساعت ۱۸ در سومین مسابقه تدارکاتی پیش فصل در تهران برابر تیم لیگ برتری هوادار صف‌آرایی خواهد کرد و پرسپولیس نیز روز چهارشنبه به مصاف ملوان خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.