?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 17:34
کد خبر : 22945

چقدر حال استقلال خرابه ! یکی کاری کنه لطفا!

چقدر حال استقلال خرابه ! یکی کاری کنه لطفا!

با وجود اخبار مثبتی که درباره گوستاوو بلانکو منتشر شده اما این بازیکن آرژانتینی هنوز به ایران نیامده و نگرانی هایی درباره وضعیتش وجود دارد. گوستاوو بلانکو مهاجم باتجربه آرژانتینی بازیکن مد نظر جواد نکونام است که مدیران باشگاه استقلال هم با او مذاکره کردند و به توافقات نهایی دست یافتند. مذاکرات استقلال با بلانکو تا حدی خوب

با وجود اخبار مثبتی که درباره گوستاوو بلانکو منتشر شده اما این بازیکن آرژانتینی هنوز به ایران نیامده و نگرانی هایی درباره وضعیتش وجود دارد.

گوستاوو بلانکو مهاجم باتجربه آرژانتینی بازیکن مد نظر جواد نکونام است که مدیران باشگاه استقلال هم با او مذاکره کردند و به توافقات نهایی دست یافتند. مذاکرات استقلال با بلانکو تا حدی خوب پیش رفت که این بازیکن با انتشار ویدئویی از خود در صفحه شخصی اش اعلام کرد به زودی به تهران می آید و به جمع شاگردان نکونام اضافه می شود.

اگرچه از باشگاه استقلال خبر می رسد که اقدامات اداری برای صدور روادید این بازی آرژانتینی انجام شده و حتی بلیت سفر به تهران نیز تهیه شده اما مدیران باشگاه هیچ جزییاتی درباره شرایط حضور او در ایران اعلام نکرده اند.

شب گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال هم که در گذشته با گوستاوو صحبت کرده بود و با پیگیری  از مدیران باشگاه خواهان حضور هرچه سریع تر این بازیکن در تهران شده بود، از وضعیت گوستاوو ابراز بی اطلاعی کرد. نکونام گفت: «هیچ اطلاعاتی از گوستاوو بلانکو ندارم؛ نمی دانم، چه بگویم. هرچقدر شما اطلاع دارید، من هم اطلاع دارم.»

موضوعی که درباره بلانکو وجود دارد، سفر کوتاه مدت او به ترکیه بود. این بازیکن آرژانتینی هفته گذشته از اسپانیا راهی ترکیه شد و دو روز هم در استانبول ماند تا از آنجا راهی تهران شود اما این اتفاق برایش رخ نداد تا دوباره راهی اسپانیا شود!

حالا اگرچه خود بلانکو اعلام کرده به زودی به تهران سفر می کند و به نوعی به حضور در استقلال چراغ سبز نشان داده، اما هواداران استقلال نگرانی هایی درباره وضعیت او دارند و انتظار می رود مدیران باشگاه درباره زمان سفر او به تهران و موضوعات مربوط به عقد قرارداد و زمان حضورش در تمرینات اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.