?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 22:25
کد خبر : 21869

بچه محل مسی در استقلال /مهاجم خارجی تست پزشکی داد

بچه محل مسی در استقلال /مهاجم خارجی تست پزشکی داد

گوستاوو بلانکو” مهاجم آرژانتینی در ترکیه تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا ساعاتی دیگر قراردادش را با استقلال امضا می‌کند.  شامگاه چهارشنبه گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مدنظر جواد نکونام برای اضافه شدن به جمع بازیکنان استقلال تهران است. بر این اساس، باشگاه استقلال مذاکراتی را با این بازیکن

گوستاوو بلانکو” مهاجم آرژانتینی در ترکیه تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا ساعاتی دیگر قراردادش را با استقلال امضا می‌کند.

 شامگاه چهارشنبه گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مدنظر جواد نکونام برای اضافه شدن به جمع بازیکنان استقلال تهران است. بر این اساس، باشگاه استقلال مذاکراتی را با این بازیکن انجام و به توافق دست یافت، اما امضای قراردادش با چالش روبه‌رو شد.

در حالی که نزدیک بود پرونده جذب گوستاوو بلانکو بسته شود، باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام داد تا این بازیکن آرژانتینی در یک قدمی پوشیدن پیراهن آبی قرار بگیرد.


وبگردی : این مطالب داغ را از دست ندهید

گل به خودی که برای سروش گران تمام شد

پول بدهید وگرنه خبری از بازی با پرسپولیس نیست

آرش مرا تنها گذاشت دنیا بر سرم خراب شد / با تیغ رگ دستم را زدم


دقایقی پیش، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی در ترکیه تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا ساعاتی دیگر قراردادش را با استقلال تهران امضا خواهد کرد.

قرارداد باشگاه استقلال با این مهاجم آرژانتینی تا پایان فصل اعتبار خواهد داشت. بلانکو در دو فصل گذشته، برای اِیبار توپ زده و در مجموع این دو فصل، تنها ۴ گل به ثمر رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.