?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 15:43
کد خبر : 17991

مسیح

یک لیمو، نمک و فلفل تمام چیزی است که برای حل این مشکلات نیاز دارید!

یک لیمو، نمک و فلفل تمام چیزی است که برای حل این مشکلات نیاز دارید!

فلفل، نمک و لیمو: یک درمان معجزه آسا! فلفل، نمک و لیمو ممکن است یک سس سالاد بسیار خوشمزه باشد، اما می تواند برای بسیاری از اهداف دیگر نیز استفاده شود. این سه ماده ترکیبی یا جداگانه می توانند بیماری های مختلف را حل کنند. ترکیبی از لیمو، فلفل و نمک آب لیمو در طب سنتی

فلفل، نمک و لیمو: یک درمان معجزه آسا!

فلفل، نمک و لیمو ممکن است یک سس سالاد بسیار خوشمزه باشد، اما می تواند برای بسیاری از اهداف دیگر نیز استفاده شود. این سه ماده ترکیبی یا جداگانه می توانند بیماری های مختلف را حل کنند.

ترکیبی از لیمو، فلفل و نمک

آب لیمو در طب سنتی به عنوان معرق و مدر، به عنوان غرغره، لوسیون و مقوی استفاده می شود. نمک مانند آب و اکسیژن برای بدن ضروری است. بدن شما برای عملکرد طبیعی به نمک نیاز دارد، با این حال نمک بیش از حد می تواند باعث استرس بر قلب شود. بهتر است به جای نمک معمولی از نمک هیمالیا استفاده کنید. فلفل سیاه نیز از دیرباز به عنوان یک داروی سنتی مورد استفاده قرار می گرفته است. بنابراین جای تعجب نیست که این ترکیب می تواند به مبارزه با بیماری های زیر کمک کند.

۱. گلودرد

می توانید با اضافه کردن ۱ قاشق غذاخوری آب لیموی تازه، نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه و یک قاشق چایخوری نمک به یک لیوان آب گرم از شر گلودرد خلاص شوید. با این مایع غرغره کنید.

۲. سنگ های صفراوی را از بین ببرید

رسوبات سفت شده شیره های گوارشی که در کیسه صفرا وجود دارد، سنگ کیسه صفرا نامیده می شود. این سنگ‌های صفراوی می‌توانند دردناک باشند و در هضم غذا اختلال ایجاد کنند. سه قسمت روغن زیتون را با یک قسمت لیمو و یک قسمت فلفل سیاه در یک لیوان ترکیب کنید. این مخلوط را بنوشید. این گاهی اوقات می تواند باعث حرکت سنگ های صفراوی شود.

۳. آفت دهان

اگر سلامتی شما عالی نیست، به احتمال زیاد از زخم دهان رنج می برید. برای درمان این مشکل، یک قاشق غذاخوری نمک هیمالیا را در یک لیوان آب گرم بریزید و هم بزنید. سه بار در روز دهان خود را با این آب بشویید، زخم های شما به زودی از بین می روند.

۴. کاهش وزن

آیا می خواهید کمی قبل از کریسمس وزن کم کنید؟ این کار با نوشیدنی زیر امکان پذیر است: ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده، ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری عسل در یک لیوان آب. این را هر روز صبح با معده خالی بنوشید و به سرعت وزن کم خواهید کرد!

۵. حالت تهوع

معده ناراحت را می توان با فلفل سیاه آرام کرد، در حالی که لیمو حالت تهوع را متوقف می کند. بنابراین یک قاشق غذاخوری آبلیمو و یک قاشق چایخوری فلفل را در یک لیوان بزرگ آب گرم مخلوط کنید و به آرامی با جرعه جرعه بنوشید.

۶. سرماخوردگی و آنفولانزا

لیمو می تواند برای سرماخوردگی یا آنفولانزا معجزه کند. آب نصف لیمو و پوست آن را در یک لیوان بزرگ آب جوشیده بریزید. بگذارید ده دقیقه بماند و پوست لیمو را از ماگ جدا کنید. این را هر روز بنوشید تا زمانی که احساس بهتری پیدا کنید.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.