?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 20:39
کد خبر : 19489

مسیح

جیب کوچک شلوار جین شما برای این کار است!

جیب کوچک شلوار جین شما برای این کار است!

آن جیب کوچک چندان کاربردی به نظر نمی رسد، اما  دلیلی پشت آن ها نهفته است ! احتمالاً با آن جیب کوچک مستطیل شکل جلوی شلوار جین خود آشنا هستید. یکی که حدود سه انگشت عرض دارد. روی هر شلوار جین یک جیب مثل این پیدا می کنید، اما هیچ چیز واقعاً در آن جا نمی شود. رژ لب حتی

آن جیب کوچک چندان کاربردی به نظر نمی رسد، اما  دلیلی پشت آن ها نهفته است !

احتمالاً با آن جیب کوچک مستطیل شکل جلوی شلوار جین خود آشنا هستید. یکی که حدود سه انگشت عرض دارد. روی هر شلوار جین یک جیب مثل این پیدا می کنید، اما هیچ چیز واقعاً در آن جا نمی شود. رژ لب حتی مناسب نیست چه برسد به کلیدهای شما. اگرچه ممکن است جیب کوچک کاملاً بی فایده به نظر برسد، اما قطعاً فقط برای نمایش نیست. ما دقیقاً به شما می گوییم که برای چه چیزی است!

 

آیا تا به حال در مورد استفاده از جیب ریز روی شلوار جین خود فکر کرده اید؟

تماشا کردن

جیب فقط برای نمایش نیست. عملکرد واقعی دارد. با توجه به برند بین‌المللی شلوار جین Levi’s، جیب برای نگهداری ساعت شما در آن قرار دارد. احتمالاً لازم نیست دلیل آن را توضیح دهیم.

شلوار کار

قبل از اینکه شلوار جین به شهرت جهانی برسد، مردان در حدود سال ۱۸۰۰ آن را به عنوان شلوار کار می پوشیدند. در آن روزها، همه یک ساعت با خود حمل می کردند. این ساعت‌های جیبی بودند که به زنجیر وصل می‌شدند. برای جلوگیری از شکستن ساعت ها در داخل جیب کت، Levi’s جیب شلوار جین ریز را مخصوصاً برای نگهداری ساعت جیبی معرفی کرد. به این ترتیب، ساعت ها می توانند با خیال راحت کنار گذاشته شوند. معما حل شد! اگرچه جیب ساعت در گذشته بسیار کاربردی بود، اما این روزها دیگر واقعاً کاربردی ندارد. به غیر از دکوراسیون، یعنی.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.