?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1402 - 2:14
کد خبر : 5421

شوهرم با تصاویر بازیگران سینما خودارضایی می کند/احساس حقارت می کنم

شوهرم با تصاویر بازیگران سینما خودارضایی می کند/احساس حقارت می کنم

سرویس گوناگون چمدون ،من یک زن ۳۵ ساله هستم که به مدت ۶ سال است که با همسرم ازدواج کردم و حاصل این ازدواج دخترم شایا است . به تازگی متوجه شده ام که شوهرم با تصاویر بازیگران زن خودارضایی می کند و این موضوع باعث استرس و ناراحتی من شده است چرا که احساس

سرویس گوناگون چمدون ،من یک زن ۳۵ ساله هستم که به مدت ۶ سال است که با همسرم ازدواج کردم و حاصل این ازدواج دخترم شایا است .

به تازگی متوجه شده ام که شوهرم با تصاویر بازیگران زن خودارضایی می کند و این موضوع باعث استرس و ناراحتی من شده است چرا که احساس تحقیر و کوچکی می کنم .از طرفی جرأت نمی کنم این موضوع را با او مطرح کنم چون نمی دانم چه عکس العملی از خود نشان خواهد داد .

طبق آمار و بررسی های انجام شده خود ارضائی در مردان متاهل و بزرگسالان در تمام جهان بسیار رایج بوده و از مسائلی است که ممکن باعث درگیری ، احساس گناه و یا مشکلات رابطه ای بین زوجین شود. خودارضائی به خودی خود یک اختلال محسوب نمی شود و به درمان نیاز ندارد مگر آنکه خودارضائی باعث بروز مشکل در روابط جنسی شود.

چند نکته مهم درباره علت خود ارضائی در مردان متاهل :

مردانی که در دوران مجردی خودارضایی می کرده اند، بعد از ازدواج هم ممکن است طبق عادتی که در این سال‌ها وارد زندگی‌اش شده است این کار را ادامه دهد.

مسئله دیگر نبود رابطه‌ی عاطفی و احساسی با همسر و رضایت‌بخش نبودن رابطه‌ی جنسی این افراد است.اصولا بیشتر مردانی که در کنار همسرشان احساس آرامش ندارند ممکن است به سمت خود ارضائی سوق پیدا کنند

مسئله‌ی مهم دیگر در بررسی علت خود ارضائی در مردان متاهل اختلالات روحی است که نباید از آن غافل شد و باید حتما آن را زیر نظر پزشک درمان کرد.

بعضی وقت‌ها مردان مشکلاتی مانند زود انزالی، دیر انزالی و اختلال نعوظ دارند اما به جای اینکه به فکر درمان باشند، از رابطه با همسرشان اجتناب می‌کنند و دست به خودارضایی می‌زنند.که این مسئله ممکن است بعنوان خطر جدی در ارتباطشان تلقی می شود.

بعضی خانم‌ها از این شکایت دارند که همسرشان بعد از دوره‌ی بارداری و زایمان، و بخاطر اینکه مدتی از رابطه جنسی دور بوده اند، شروع به خودارضایی می‌کنند، دلیل این اتفاق چیست؟در چنین مواردی زن و شوهر باید سعی کنند رابطه زناشوئی خود را به صورت مرتب مثل دوران قبل از بارداری از سر بگیرند و همزمان رابطه عاطفی شان را تقویت کنند تا به اینصورت هیچکدام از طرفین احساس خلا نکنند.

نگاه متفاوت مردان و زنان به مسئله خودارضائی :

به نظر می رسد مردان و زنان با مسئله خود ارضائی و ازدواج به طور متفاوتی روبرو هستند و طبق بررسی ها مشخص شده است که مردان از خود ارضائی بعنوان روش های جبرانی استفاده می کنند و زنان از آن بعنوان روش های مکمل استفاده می کنند.اما بنظر واقعیت فراتر از اینهاست. برای بررسی علت خود ارضائی در مردان متاهل اخیرا مطالعاتی توسط Regnerus، Price و Gordon منتشر شده است و این موضوع را با نمونه ای بسیار بزرگ از آمریکایی ها مورد بررسی قرار دادند (۷۶۴۸ مرد و ۸۰۹۰ زن). این یک نمونه غیر کلامی بود و با روش های احتمالی کشیده شد، بنابراین این داده ها بهترین تخمین چگونگی این مسئله ،علت خود ارضائی در مردان متاهل را در جمعیت عمومی منعکس می کنند و به ما اجازه می دهد که این نتایج را تعمیم دهیم. در این مطالعه، صفاتی نظیر سن و جنس مورد بررسی قرار گرفت که با فرکانس خود ارضائی ارتباط دارد و شامل عامل مهم و بسیار آشکار سوم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.